תקנון ותנאי שימוש - תהליך ייעוץ ותכנון טיול

תקנון זה חל על תהליך ייעוץ ותכנון טיולים בהתאמה אישית לאוסטרליה וניו זילנד המבוצעות ע"י גלנדר ייעוץ טיולים (להלן: "מספק השירות"), עוסק מורשה מספר 305149528.

בחתימתך על מסמך זה, הנך מקבל את תנאי השימוש ומצהיר/ה כי תפעל/י לפיהם.

פגישת ייעוץ

1. הפגישות יתואמו באחת מהדרכים הבאות: ישירות בדף הייעוצים שבאתר זה או דרך המייל/טלפון מול מספק השירות.
2. הפגישות יתקיימו באופן פרונטלי במשרדי מספק השירות או בזום/Google Meet, לבחירת הלקוח.
3. פגישות בבית הלקוח יתואמו באופן פרטני, בהסכמת מספק השירות ובעלות נוספת שתיקבע על ידי מספק השירות.
4. המיקום המדויק של הפגישה הפרונטלית יימסר לאחר תיאום הפגישה.
5. משך פגישה הוא עד שעתיים – לא ניתן לפצל את הפגישה לשתי פגישות בנות שעה, אלא בהסכמת מספק השירות.
6. על הלקוח למלא טופס אפיון וטופס הסכמה לתקנון ותנאי השימוש טרם הפגישה.
7. התשלום עבור פגישה בזום/Google Meet (להלן: פגישות מרחוק) ישולם טרם הפגישה באמצעות כרטיס אשראי/העברה בנקאית/Paybox או ביט ובכפוף לסכום הרשום בחשבון העסקה.
8. התשלום עבור פגישות ייעוץ פרונטליות ישולם לאחר הפגישה ולא יאוחר מ-48 שעות לאחר סיומה.
9. פגישת הייעוץ הבסיסית מתומחרת עבור זוג/משפחה אורגנית.
תמחור פגישה עבור קבוצות המונות יותר משני משתתפים יתבצע בכפוף לדף הייעוצים עבור קבוצות קטנות.

מהלך הפגישה

1. הפגישה תיערך מול מסך ובו יוצגו עיקרי הטיול.
2. הפגישה תכלול הסברים בע"פ על התנהלות לפני ובמהלך הטיול.
3. לא ניתן להקליט את הפגישה, אלא בהסכמת מספק השירות.
4. הלקוח רשאי לכתוב לעצמו הערות ומסקנות אישיות ולהשתמש בהן כרצונו.

לאחר הפגישה

1. מפת יעדים תישלח עד 3 ימי עסקים ממועד הפגישה.
2. מפת היעדים אינה כוללת מלל והסברים, אלא את שמות וסדר היעדים באופן כרונולוגי.
3. מפת היעדים תישלח במייל אל המייל אשר הוזן כמייל הראשי בתהליך תיאום הפגישה.
ניתן לשתף את המפה עם משתתפים נוספים.
4. תיק טיול דיגיטלי יישלח עד 14 ימי עסקים ממועד הפגישה.
5. הגישה לתיק הטיול תישלח במייל אל המייל אשר הוזן כמייל הראשי בתהליך תיאום הפגישה.
6. הכניסה לתיק תיעשה באמצעות המייל וסיסמה שתונפק עם תום העבודה על התיק.
7. השימוש בתיק הטיול הינו אישי בלבד ואינו ניתן להעברה לאף גורם או צד שלישי.
8. אפשרות הדפסת התיק תתאפשר כחודשיים לפני הטיול או מוקדם יותר בכפוף להסכמת מספק השירות.

יצירת קשר עם מספק השירות לפני ובמהלך הטיול

1. הקשר בין הלקוח למספק השירות יתבצע באמצעות אפליקציית המסרים Whatsapp, במייל או בשיחת טלפון.
2. שעות הפעילות עבור מטיילים הנמצאים בישראל טרם הטיול הן ימי ראשון-חמישי בין השעות 10:00-19:00 כולל.
3. הודעות ומסרים שיישלחו מחוץ לשעות הפעילות, ייענו עם החזרה לפעילות.
4. מספק השירות יעשה כל מאמץ לחזור בהקדם להודעות ומסרים, אך ייתכנו זמני המתנה ארוכים יותר.
5. מענה לפניות דחופות מחוץ לשעות הפעילות יינתן אך ורק למטיילים הנמצאים במהלך הטיול באוסטרליה, ניו זילנד או איי הפסיפיק ובכפוף לזמינות והתחשבות בהפרשי השעות בין ישראל למדינות הללו.
6. על כל לקוח (או קבוצת לקוחות) יהיה להגדיר איש קשר ראשי מולו מתבצעת התקשורת השוטפת.
7. לא יינתן מענה בשיחות קוליות באמצעות אפליקציית המסרים Whatsapp, למעט אם מדובר במטיילים הנמצאים במהלך הטיול באוסטרליה, ניו זילנד או איי הפסיפיק.
8. ליווי ותמיכה לאחר הפגישה, הן לפני הטיול והן במהלך הטיול, ניתנים כשירות ואינם מתומחרים כחלק מחבילת הייעוץ.
לא יינתן כל החזר בגין אי שימוש באפשרות זו.

הצעת מחיר לשירותי קרקע

1. הצעת המחיר לשירותי קרקע תישלח על ידי מספק השירות בכפוף לבקשת הלקוח.
2. הצעת המחיר תישלח רק לאחר הזמנת כרטיסי טיסה ו/או לאחר שהלקוח סיפק פרטים מלאים לגבי סוג שירותי הקרקע, תאריך, מקום ושעה.
3. הצעת המחיר תישלח במייל אל המייל אשר הוזן כמייל הראשי בתהליך תיאום הפגישה.
4. הצעת המחיר מחושבת בשקלים.
5. הצעת המחיר אינה כוללת את שמות הספקים ללא יוצא מן הכלל.
6. שמות הספקים יימסרו ללקוח אך ורק לאחר אישור ההזמנה והעברת מקדמה או סכום מלא (בהתאם לתנאי התשלום המופיעים בהצעת המחיר ובתנאי השימוש בתהליך הזמנת האטרקציות או הרכבים).
7. לאחר אישור ההזמנה, יישלחו אישורי הזמנות (ואוצ'רים) ו/או מספר אישור הזמנה אל הלקוח.
8. במקרה שלא נשלח אישור הזמנה (ואוצ'ר) אלא רק מספר אישור הזמנה, יעדכן מספק השירות את הלקוח.
9. ביטול או שינוי פעילויות יתבצע בכפוף לתנאי התשלום והביטול המופיעים בהצעת המחיר ובתנאי השימוש בתהליך הזמנת האטרקציות או הרכבים.
10. במקרה של אי עמידה בתנאי התשלום, תינתן התראה ולאחריה ביטול ההשתתפות בפעילויות השונות.
במקרה זה, יתבצע החזר של הסכום ששולם למעט דמי הביטול, בהתאם לתאריך הביטול וסמיכותו למועד תחילת הפעילות.
11. הצעת המחיר לשירותי הקרקע ניתנת כשירות ואינה מתומחרת כחלק מחבילת הייעוץ.
לא יינתן כל החזר בגין אי שימוש באפשרות קבלת הצעת מחיר זו.

לראש העמוד